آیا به دنبال کسب درآمد حرفه ای و راحت از سایت خود هستید ؟

  • یک شنبه, 21st October, 2012
  • 01:38am

با راه اندازی سامانه کسب درآمد شاتل هاست شما هم شریک تجاری ما باشید و با درج بنر های تبلیغاتی شاتل هاست در سایت ها و وبلاگ خود ، در هر سفارش خدمات شاتل هاست که از لینک های شما ارجاع داده شود و به خرید سرویس منتهی شود بین 5 تا 25 درصد فروش به عنوان سهم شراکت به حساب شما واریز خواهد شد ، شما می توانید این هزینه را به صورت وجه نقد دریافت نمایید .

همچینین شما می توانید از قسمت کسب درآمد تعداد بازدیدها , عضویت ها و درآمدی که از طرف شما انجام و کسب شده است را مشاهده نمایید.

 

 

سامانه بازاریابی و کسب درآمد سایت با تغییراتی اساسی بروزرسانی شد. پس از عضویت و ورود به حساب کاربری بر روی پیوند کسب در آمد در بالای صفحه کاربری شما  کلیک نموده سپس در صورتی که هنوز آن را فعال نکردید بر روی دگمه "فعال سازی سامانه کسب درآمد" کلیک نمایید.

پس از فعال سازی سامانه، لینک اختصاصی ویژه خودتان را میتوانید مشاهده کنید که بوسیله این لینک میبایست سایرین را به خرید از سرویسهای سایت تشویق کنید و بوسیله خرید آنها، از ما پورسانت دریافت کنید. همچنین در پایین صفحه بازاریابی بنرهایی به همراه لینک اختصاصی شما قرار داده شده است که کد آن را میتوانید در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تا سایرین اقدام به ثبت نام و سفارش در سایت بنمایند.


نکته های قابل ذکر:

1. برای شروع کار، میزان پورسانت کاربران 5 درصد میباشد که به مرور قابل ارتقاء است.
2. پس از کسب مبلغ 10000 تومان درآمد، میزان پورسانت شما به 7.5 درصد ارتقاء می یابد.
3. پس از کسب مبلغ 25000 تومان درآمد، میزان پورسانت شما به 10 درصد ارتقاء می یابد.
4. پس از کسب مبلغ 50000 تومان درآمد، میزان پورسانت شما به 12.5 درصد ارتقاء می یابد.
5. پس از کسب مبلغ 100000 تومان درآمد، میزان پورسانت شما به 15 درصد ارتقاء می یابد.
6. پس از کسب مبلغ 250000 تومان درآمد، میزان پورسانت شما به 17.5 درصد الی 25 درصد ارتقاء می یابد. (بستگی به نوع سفارشات دارد)
7. جهت دریافت مبالغ کسب شده میبایست حداقل 20000 تومان موجودی کسب شده از بازاریابی داشته باشید تا بتوان آن را به حساب بانکی و یا حساب کاربری شما انتقال داد. (به صورت اتوماتیک لینک دریافت پول در بخش کسب درآمد شما فعال میگردد)
8. شما باید مرتب بخش کسب درآمد خود را چک کنید و زمانی که مبالغ کسب شده شما مشابه مورد 2 ، 3 ، 4 ، 5 و 6 بود به ما اطلاع دهید تا درصد پورسانت شما را افزایش دهیم، در غیر اینصورت پورسانت شما مانند قدیم محاسبه میشود.

 

ورود به سامانه کسب درآمد و بازاریابی

 

 

« برگشت