شماره حساب های شرکت و روش پرداخت

  • حمعه, 9th September, 2011
  • 11:02am

جهت پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب سفارش خود را ثبت و در مرحله اخر صورت حساب خود را پرداخت نمایید .


سایت شاتل هاست علاوه بر امکان پرداخت وجه به صورت پرداخت نقدی (واریز به حساب)، انتقال بوسیله خودپرداز، انتقال بوسیله بانکداری اینترنتی، انتقال بوسیله موبایل و پرداخت حضوری، سیستم پرداخت آنلاین را نیز با همکاری بانک ملت، پارسیان، پاسارگاد و سامان و زرین پال راه اندازی نموده است که بوسیله
دروازه پرداخت این بانکها کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب از این طریق به صورت اینترنتی قابلیت پرداخت دارند.

 

کارتهایی که این سیستم جهت پرداخت پشتیبانی میکند عبارتند از: پارسیان (کارت نقدی - هدیه - اینترنت - اعتباری) - سپهر (صادرات) - سیبا (ملی) - سامان کارت (کارت پول - کارت خرید اینترنتی - اعتباری) - اقتصاد نوین - کارآفرین - ملت - کشاورزی(مهر کارت) - تجارت - سرمایه - توسعه صادرات- صنعت و معدن - پاسارگاد - سینا و غیره

 

» مشخصات کارت های شتاب مورد قبول خرید اینترنتی:

کارت های شتابی که قابلیت خرید اینترنتی دارند، علاوه بر شماره کارت 16رقمی، دارای شماره رمز اینترنتی و نیز کد CVV2 و تاریخ انقضاء هستند. (برخی از کارتها مثل بانکی ملی و صادرات نیازی به ورود تاریخ انقضاء را ندارد یا میتوانید از بانک دریافت کنید)


» کد CVV2 و تاریخ انقضاء چیست؟

کد CVV2 به صورت یک عدد 3 رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است.  در کارت های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16رقم شماره کارت حک شده است.
تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. در صورتی که کارت شما تاریخ انقضاء ندارد میتوانید از خودپرداز و یا شعبه بانکی آن را دریافت کنید.


» رمز اینترنتی یا رمز دوم کارت:

شماره رمز اینترنتی، با شماره رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. البته در موارد معدودی ممکن است رمز کارت با رمز اینترنتی یکی باشد. مثل برخی کارت های بانک سامان اگر رمز اینترنتی مربوط به کارت خود را نمی دانید، به یکی از شعب بانک خود مراجعه نمایید و یا تماس بگیرید و بپرسید که آیا کارت بانکی شما قابلیت خرید اینترنتی را دارد یا خیر.  اگر کارت شما قابلیت خرید اینترنتی داشته باشد، احتمالاً برای دریافت رمز اینترنتی باید یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
1- فرم درخواست قابلیت خرید اینترنتی را پر کنید تا رمز اینترنتی (و شاید کد CVV2) را به شما تحویل دهند. از این به بعد شما می توانید به با این کارت خود از اینترنت خرید نمایید.
2- برخی از بانک ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می دهند. در واقع هنگام تکمیل فرم افتتاح حساب یک گزینه برای فعالسازی رمز اینترنتی وجود دارد و اگر آنرا علامت زده باشید، فقط باید رمز اینترنتی خود را از شعبه بپرسید و یا فرم آن را مجدداً پر کنید.
3- برخی از بانک ها مثل بانک  ملی، صادرات، تجارت، ملت و پاسارگاد هم امکان تعریف رمز اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. در نهایت کارت خود را با دستگاه ATM بانک خود چک کنید، شاید امکان تعریف رمز اینترنتی آن فعال شده باشد.
4- در برخی موارد رمز دوم و رمز اینترنتی یکسان میباشد. مثل کارتهای بانک ملی، صادرات و شما قادر هستید بوسیله رمز دوم به صورت آنلاین خرید انجام دهید.

 

جهت پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب سفارش خود را ثبت و در مرحله اخر صورت حساب خود را پرداخت نمایید .

 

 

« برگشت